måndag 21 februari 2011

Tävla med Gretchen och vinn Festbiljetter till Nöjesguidens Göteborgspriset

Jag kommer hålla i prisutdelningen av Nöjesguidens Göteborgspriset den 25 februari på Mornington, Yaki-Da och Orgia och därför vill jag gärna se så många vackra, roliga och underbara människor som möjligt på plats.
Jag kommer lotta ut 2 biljetter om dagen från och med idag fram till den 25 februari.

Hur gör du då för att vinna? Jo det är hur enkelt som helst. Självklart har du klickat "like" knappen på Gretchensidan på facebook här. för det behöver du bara göra en gång. Sedan skriver du något rart/fyndigt/kul/personligt om mig som kommentar till detta inlägget och nämner "Gretchen" o så skall biljetterna vara dina. Inte så svårt va?  Men sätt igång då!

Gretchenpriset?

3 kommentarer:

  1. Hejsan fina rara Gretchen, du som är så klok och vis kanske kan hjälpa mig på nåt vis. Göteborgsprisets fest är det jag suktar efter mest, var nu bäst och hjälp mig med denna gest!

    SvaraRadera
  2. Gretchen! Du är en fin en! Jag skulle tycka det vore mys att få komma på partyt. Ha det nu faboulus!

    SvaraRadera
  3. Gretchen!
    Snälla rara du ge mig biljetterna nu! Låt din stjärnglans smitta av sig på mig så att jag och min vän kan skaka våra rumpor denna helg.
    Avslutningsvis vädjar jag till dina egna visa ord, där det stod...
    "Sharing is Caring"!

    SvaraRadera