måndag 14 februari 2011

Jag älskar just dig!!!

Jag är för tillfället inte i en lång och varaktig relation (det är jättemånga år sedan sist sa att kalla det för att var tillfälligt kanske är mer optimistiskt än man ska erkänna) men störst av allt är kärleken till mig själv. Jag har ett fantastiskt liv med vänner som antingen är kända, framgångsrika eller bara helt underbara. Vissa har allt men att peka ut folk har aldrig legat mig varmt om hjärtat även om jag lätt skulle kunna nämna några namn här och nu . Jag jobbar i kändisbranschen och träffar hela tiden nya underbara människor i mitt arbete om det så en en enkel AW på Beebar eller när jag tar emot gäster på Queer, Nöjesguiden eller någon annan tillställning av rang så möts jag av kärlek. Eftersom det idag är alla  hjärtans dag så vill jag hylla alla er som mött mig med kärlek under åren. Utan er - ingen Gretchen. Storhetsvansinne? Jajjamensan.

Gretchen - det träffsäkra valet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar