torsdag 10 februari 2011

Brolle den stackaren..

Läser i en artikel (som du kan läsa här men det är inget tvång) att Brolle har så mycket nu under Mello att han har minnesluckor av vad som händer under dagarna. Jag förstår att du är lika upprörd som jag är för detta är förskräckligt vad hemska produktionsbolag tvingar våra fina artister till. Å andra sidan får ju Brolle synas och promota sin kommande skiva till ett värde som knappt går att sätta en prislapp på. Har han tur kan denna veckan göra så han kan äta blodpudding till middag under långliga tider vilket han förmodligen inte tycker är lika hemskt. Jag börjar tröttna på alla negativa nyheter kring Mello och hur svårt/jobbigt artisterna har. De får syssla med något de verkligen gillar och jobbet i kändisbranchen går upp och ner. Allt eller inget. På eller av. Är du alltför trött kan du komma till Gretchen så tröstar jag dig eller så får du smisk på stjärten för det tror jag gör mer nytta.


Lite het är han dock

1 kommentar:

  1. Jo han e lite het MEN det gör honom sjukt osexig när han står å drar isär jackan för å visa sitt brösthår. Dont get me wrong i lööv the bodyhair men att själv tycka att det är hett e illa. Jag e oxå trött på gnället. Betala för din egen pr då jävla mupp! Jörgen

    SvaraRadera