onsdag 9 februari 2011

Gretchen - en vinnare på så många sätt!

Vilken underbar dag jag har haft idag och vilka människor jag träffat på. Först på schemat var en sushilunch med underbara Lisa Brunnström. På ett sätt är hon skyldig till Gretchen då hon släpade upp mig på Seamhack-scenen i Nordstan för snart ett år sedan och se hur bra det gick. Därefter hälsade jag på mina gamla kalaskompisar Karin Olofsson, Mia Samuelsson, Sarah Marting, Anki Sande, Mikael Isacson & Therese Looström. Dom är då för härliga allihopa. Ut på stan där jag sprang in i Alexander Grove, min alldeles egne engelske operatenor. Jag känner verkligen alla.

Alexander Grove

Rusade in på banken och rusade ut igen tillbaka till Göteborg & Co för möte med Tasso Stafilidis och vansinnigt snygge, begåvade Niklas Liljesand. Vi har storslagna planer på att göra något som aldrig någonsin synts i Göteborg.

Niklas Liljesand

Under dagen fick jag även ett sms från Showslinkan nr 1, där jag ombads att kolla min mail och dra på trissor men tävlingen för telia som vi båda deltagit i hade 2 vinnare: hon & jag. Nu på lördag drar vi med oss Mikael Myllie Bonde och Tove Jaarnek och går på Mello på lördag! Vi utlovar bloggande mitt ifrån händelsernas centrum.

Som du märker är det massa skoj på gång men nu har jag inte tid att berätta mer utan måste göra annat.

Puss i alla ljumskar och skrev
Gretchen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar