fredag 4 februari 2011

Paparazzivarning utfärdas

Idag är det fredag och bara det får mig att bli lätt stressad. Det innebär ju att det snart är måndag igen men allt vad det innebär men nog om detta. Idag blir det en lunch med hela Beebars Markus Gisslén och en sdan händelse brukar ju inte gå obemärkt förbi. När 2 ikoner möts på detta sättet stannar ofta folk till och vill fotas och få autografer och som du vet vid det här laget så har åtminstone Markus alltid tid för sina fans.
Efter detta storartade möter jag upp Madeleine Westling för minst lika storartat möte. Sedan vet man aldrig vad som händer men måste ju blogga lite om mello oxå under dagen. Någon form av skandal borde jag lyckas förära dig med kära MiniGretch. Imorgon smäller det i Luleås egen Glob.
Puss och kram - ses på stan!

Gretchen och Markus Gisslén 

2 kommentarer:

  1. Du skulle så väl kunna vara en smula ironisk men det tror jag inte! Och skulle du vara det biter det inte ett dugg. För jag fick träffa Timo! Tänk om jag visste det för några år sedan när jag stod (mer än några år för gammal) längst fram på konserter och skrek och nästan grät.

    Åh! Tjoho!

    Puss på dig Gretchen!

    SvaraRadera