fredag 11 februari 2011

Dag 25 – Det här är jag bra på

Jag är bra på det mesta men om jag kanske ska bryta ner det lite.
Jag är bra med folk.
Jag känner av folk ganska bra och älskar att göra folk glada.
Jag är också kreativ och är bra på idéer, koncept osv.
Jag är bra på att fixa saker och att lösa problem.
Jag är bra på att stå i centrum och jag är underbart bra på att ta emot beröm.
Jag dansar verkligen jättebra även om jag var bättre när jag var yngre.
Jag är bra på att laga mat.
Jag är grymt bra på att improvisera. se bara på mina videoklipp här.
Jag är bra på att ljuga.
Jag är bra på att uttrycka mig.
Jag är bra på att skjuta upp saker till morgondagen.
Jag är bra i sängen men jag är även bra i badrummet.
Jag är bra på att slappna av.
Jag är bra på att leda andra.
Jag är bra på att slarva bort saker
Vad är du bra på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar