tisdag 1 februari 2011

Äntligen tisdag!

Idag blir det träning efter långligt uppehåll och fika med Göteborgs egen showslinka nummer 1: Anna-Mia Bonde. Egentligen borde jag banta också men det känns inte som om jag har tid till det. måste också klippa en promotionfilm för mig och Maxiepower samt klippa en låt för ett kommande hemligt framträdande. Jag har massa andra tråkiga grejer att göra också som att ringa och fixa lite jobb till mig själv. Fick för övrigt en liten fin bild från min älskade vän David som befinner sig i Moskva och jobbar. Jag bifogar bilden i inlägget. Det verkar dessutom som om jag kommer att videoblogga under melodifestivalen i år. Inte för att någon direkt svarade på min fråga om det men för att jag känner att min röst måste höras i ämnet!

Glamour-Gretchen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar