söndag 13 februari 2011

Mitt huvud surrar av rykten...

Gretchen & Sanna men vem är vem?
Igår var det dags för Mello i Göteborg. Hela Globen eller vad det heter var fullt med påklädda människor samt En styck showslinka med make och en schlagerstjärna och jag! Showslinkan började med att kareoka sig i Telias monter medans jag minglade och tog foton med fans ifrån hela världen som åkt hit bara för att träffa mig. Sedan kom Tove Jarneek och slöt upp innan vi äntrade salongen där ett sällan skådat twitter ägde rum under alla bidrag. Jag vill inte se mello på plats någonsin mer. TV-produktioner är just vad dom säger sig vara dvs gjorda för TV men stämningen innan och efter var fantastisk. Bäst under kvällen var min storasyster Sanna Nielsen och min nyfunna bästis Marie Serneholt! Efter spektaklet drog vi till efterfesten där det måste blivit något missförstånd för jag stod visst inte på listan men efter att vi åkt till en annan efterfest med Sony-Ericsson så stod jag självklart på listan (Tack Lars Hägglund) Där alla var och sånt. Idag är jag trött och imorgon drar jag till Stockholm på hemligt uppdrag. Här kommer bilder från kvällen:

Gretchen med Fans
Tove har spelat in skivor. Se själva
Med vänner från pressen - Johanna Hagström
Bästa vännerna Gretchen och Marie Serneholt. Här med showslinka
Per Andersson och Häxan surtant?
Anniela flankeras av världens bästa Gretchen och Showslinkan  nr 1
The Moniker och Showslinkan nr 1
Låtskrivarhångel och mingel
Tre Schlagerdivor
Här ser t o m Showslinkan nr 1 bra ut. Kul!
Vi blir mötta i dörren av Rickard Ohlsson.
Inte visste jag att han jobbade extra som dörrvakt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar