måndag 21 februari 2011

Nu är det nog!

Efter flera helgers hårt festande känner jag att jag behöver en time-out. Jag har inte tid att spendera 1-2 dagar i soffan efter allt festande och Jag har börjat känna av min drinkhävararmbåge. Måste det vara så? Kan man ha roligt utan alkohol? Visst kan man det men kan man ha roligt utan alkohol när andra dricker? Där ökar mina tvivel avsevärt. Hade en super trevlig fredagsnatt hemma hos Fia med Kele och Sandra men var dock död i lördags då jag skulle liveblogga om mello. Jag och showslinkan möttes upp och for till en av många mellofester i landet. Vår var i Gårda. Jag hade klargjort innan att vi kommer att liveblogga och detta är lite som ett jobb för oss så jag trodde budskapet gått fram. Icke då! Den ene efter den andre skrek och tjoade högt och viltsint. Vi var kanske 3 stycken som såg (försökte se) hela mello. Vi har testat detta koncept och kommit fram till att det inte funkar särskillt bra.
Hur som helst så är det dags för Nöjesguidens Göteborgspris på fredag med moi och jag kommer att starta utlottningen av biljetter till detta evenemang under dagen. Det är även Queer på fredag så ni som inte vinner biljetter kan fortfarande träffa mig där.

Efterfest någon?


Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar