fredag 7 januari 2011

Störst av allt är kärleken...

... till mig själv! Jag mår oerhört bra just nu och är så nöjd med att ha slutat röka (en vecka idag) och börjat träna (strax tredje gången sedan i torsdags) och det märks på mitt sätt. Jag som annars är tillbakadragen och av några kallats för en blyg viol är nu lika framåt och utåtriktad som Laleh i vilken TV-intervju som helst! Det är härliga tider, strålande tider som Thor Modén eller Hampus Hedélius skulle sagt!
Efter träningen blir det en fika med en av stöttepelarna i Team Gretchen, Min designer Lena Pettersson. Hon ska få en sen julklapp/födelsedagspresent och vi ska prata klänningar och skvallra lite. Så mysigt! Eventuellt blir det bio med Jenny och Frida ikväll. Vad ska man se? Jag har inte varit på bio sedan baksmällan förra våren så jag har noll koll. Puss och kram alla Minigretchar!

Klänning av Lena Pettersson

Jag i reflexklänning av Lena Pettersson

2 kommentarer:

  1. Här har man missat att läsa din blogg ngr dagar och vad får man se när man kikar in igen? Jo en bild på dig och mig när vi har lottdragning på GOOPY by SPOT ;) Grymt kul (även om jag ser blek ut jämfört med dig)!

    /Lotta Åstedt

    SvaraRadera
  2. Ja man går aldrig säker =)

    God fortsättning!!

    SvaraRadera