söndag 16 januari 2011

Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Om jag nu skulle ta hem någon till min våning så skulle jag antingen bjuda på lasagne med soltorkade tomater och oliver eller något wokat. Kyckling Grönsaker och cocosmjölk och BAM så har man en måltid klar att servera. Fisksoppa är annars en klockren rätt. Jag är inte mycket för finlir utan gillar att laga lite robusta saker som grytor till exempel. Om jag tänker lämna recept? Absolut icke jag går ju på känsla ;-) Ses imorgon alla MiniGretchar!

3 kommentarer:

  1. Ah wok är alltid ett säkert kort med oändliga variationsmöjligheter! Förresten kan väl jag få recept om jag ber om't. Du borde testa min avocadosppa nån gång. Mums

    SvaraRadera
  2. Det ska jag göra. hmm jag använder ju inte recept men visst om jag kommer på ngt särskillt så =)

    SvaraRadera
  3. Hehe nä recept är rätt töntigt faktiskt.

    SvaraRadera