fredag 14 januari 2011

Rybacks snopp

Hade en vansinnigt skön fredagsmyskväll med Jenny och Filippa. Vi hade hyrt Familjen Jones - en lite rar film om en perfekt familj med Demi Moore och David Duchovny i huvudrollerna. Det visar sig ganska snart att de inte är en riktig familj utan jobbar med att sälja produkter genom sitt perfekta leverne. Den var en skön film att se lite slö.
Sedan blev det Let's Dance för hela pengen. Jag vet inte vad jag ska säga om eländet förutom att Tina Thörners kostymör borde skjutas och att det är väldigt många dåliga "kändisar" med. Alexander Ryback, Figge Norling och  Hannah Graaf imponerade mest på mig och jag hoppas att någon av dessa vinner. Björn Ranelid, Frank Andersson och Tina Thörner kommer jag inte sakna så mycket. Värst av allt måste vara De hemska versionerna av kända poplåtar som sjungs hellre än bra till varje dans. Det bästa med hela programmet är helt klart DAvid Hellenius och hans kommentarer om Rybacks "fiol" med innebörden snopp.

Let's Dance-gänget 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar