lördag 8 januari 2011

Lördagsmys?

Var uppe med tuppen i morse (kl halv elva) och begav mig in till gymmet för en liten stund på crosstrainern. Märkte något mycket besynnerligt när jag stod där i all min glans och tränade mig. En man i gul träningsjacka hoppade runt från löpband till löpband och stod på var och ett i max 1 minut. Jag vet inte om det är det som kallas intervallträning eller om han på något märkligt sätt försökte spana/ragga på någon.

Efter gymmet mötte jag upp med Lena och vi fikade både länge och väl och kom ikapp rejält. Dessutom beslutade vi att ses nästa lördag för att sy lite nya kreationer. Det är alltid kul med nya trasor och vi har en hel del idéer om vad som ska skapas. Nu väntar en lugn afton i hemmets lugna vrå. Puss och kram, mina MiniGretchar!

Fantastisk klänning av Victor & Rolf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar