tisdag 25 januari 2011

Partymonster

Hade min gamle inneboende Jonatan på middag med vin och drinkar i söndags och detta gjorde att jag var totalt utslagen igår. Förlåt? Vad är det som kan få en sådan enkel människa som jag att fira så oanat? Jo har fått vissa klara besked om olika saker:

För det första så är jag numera upptagen i Queerfamiljen som huserar på Park Lane sista fredagen i varje månad. Jag ingår så att säga i den fasta Värdinnekåren med Krizz deeLight och Miss Fluffy. Det är askul!

För det andra har jag fått en del dragshowjobb inom äldrevården i Göteborg. Känns hur sjukt och kul som helst.

För det tredje så kan det finnas en eventuell risk att du får se mig i Talang på TV4 i vår, mer kan jag inte avslöja just nu.

Det är väl värt att fira? Jag tycker det men nu har jag massa att göra så jag sätter fart på studs. Ta hand om dig, min älskade MiniGretch!

PartyGretchen

3 kommentarer:

  1. Nämen ojsan! Gratulerar så mycket och jag ska hålla utkik när talang börjar =)) Blir det som 'privatperson' eller som gretchen ? Kram!

    SvaraRadera