onsdag 26 januari 2011

Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig...

..kan se oerhört olika ut. Oftast går jag upp när jag vaknar eller då katterna skriker och vill ha mat och rusar rakt till datorn. Kollar vad som hänt lite varstans i världen och på de flesta av mina sociala kanaler. Sedan blir det lite bloggande och facebookande innan gröten är klar. Efter det kan det bli gymmet, stan, möten, fotograferingar, luncher och annat helfestligt. Eller så blir det World of Warcraft, telefonerande, promenad. Ska jag jobba samma kväll rakar jag kroppen på dagen och tar det väldigt lugnt innan jag börjat sminka mig. Sminkningen tar mellan 40 minuter till en timme beroende på vad det är för jobb. Mina standarddagar hemma är väldigt lugna och rofyllda men det tar jag igen tusenfalt när jag väl jobbar, minglar, umgås osv. Jag har alltid varit sådan. Efter ett par dagar hemma i lugn och ro blir jag rastlös och måste träffa folk. Efter ett par dagar med intensivt jobb (framförallt när jag turnerade och träffade sjukt mycket folk på helgerna) Behöver jag "låsa in" mig och vara själv. Det är sunt för mig och funkar bäst så.

En vanlig dag med fans

3 kommentarer:

  1. Fantastico!
    Gud vad Jag saknar Götet! Skulle va' kul att draga där igen! Ska lägga upp lite pics i bloggen av mitt alter ego "Charlotte Bornbitter"

    SvaraRadera
  2. Hihi gjorde nyss. Gud va sugen jag blev på att parta. Synd att Uppsala (Muppsala) inte har ngn gayklubb. Är inte det skandal? De båda klubbarna som fanns har upphört. Kul att druga bland bönder. Risk för spö!

    SvaraRadera