onsdag 5 januari 2011

Miss Fitness 2011

Det var den tiden på året då det som skulle bekomma sig äntligen bekom sig: Gretchen kom iväg till gymmet och hade faktiskt riktigt trevligt under den timme hon stannade där. Var det så farligt som hon trott innan? Var alla så vansinnigt vältränade och snygga? Svaret på den frågan är ett enkelt Nej! Det gör det oerhört skönt för en så inbiten tävlingsmänniska som mig själv att gå dit. Dock kommer jag behöva byta till ett gym med snyggare människor om ett tag. Det är väl i stort sett enda nackdelen med detta. Hur skall det då gå i fortsättningen?  Jo jag börjar med att försöka komma iväg 5 gånger i veckan för om jag låter det gå för lång tid innan jag går tillbaka då är det kört. Är även på jakt efter bra gruppträningspass så har du något att rekommendera tar jag vaksamt emot det. Mitt livs måtto har och kommer alltid vara: Allt eller inget (av eller på).


Sitter nu och filar på min årskrönika och inser att den inte kommer att bli klar förrän imorgon men den som väntar på något gott...

Kanske dessa blir mina tränare om ett par veckor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar