torsdag 27 januari 2011

Bloggmaffia!

Har senaste dagarna kikat runt sjukt mycket på våra mest lästa ungdomsbloggar och börjat bena en smula i det. Häng med nu så får du se hur stor världen är:
Jag skrev ju nyligen om Kissie som inte är någon favorit och dessutom om hennes bror Peter som på söndag kommer spela på Café Opera med Daniel, som vann ung och bortskämd. Han är bästis med fashiontjejen Paow som allt som oftast hänger med Amir. Alla dessa hänger samman och bloggar friskt om vad de gör och hur de fikar med varandra osv. Jag har läst så mycket jag mäktat med bland dess bloggar för att försöka förstå deras storhet och framgång men utan resultat. Är de lika stora om ett år kommer jag att flytta till Stockholm, operera mig och kalla mig "Gretchis" och blogga om samma saker. Guuuud - låt mig slippa.

2 kommentarer:

  1. Du får ursäkta att jag kommenterar så mycket Gretchen ;)

    När man ser alla bloggar såhär i ett och samma inlägg så slår det mig att jag aldrig SETT det sambandet mellan dom alla även om man hört att den umgås/känner den, ditt och datt.

    Kanske inte så Konstigt att dom är så stora, dom kan ju planera bråk osv som gör att en skriver skit, den andra läser, skriver skit tillbaka och till råga på allt blandar in en annan bloggerska/bloggare - ond cirkel men det drar läsare till dom alla.

    Överdrivet? Ja, varför inte bara sig själv?

    Kram på dig Gretchis ;-)

    SvaraRadera
  2. LOL,ja, det är väl som gjort för upplagda inlägg när de känner varandra. Det är otroligt hur världen ser ut. Förstår mej inte på den och vill inte heller. Kanske är UFO eller gammal eller out of order. Who knows?
    Klem!

    SvaraRadera