fredag 21 januari 2011

Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi

Jag tror på den allvetande och enastående Gretchen. Hur menar hon nu, tänker du i din stilla vrå? Jo, jag tror att för min egen del så kan jag påverka världsaltet genom tron på mig själv. Vi kan få precis allt vi vill i livet om vi bara vill och satsa (kämpar) tlllräckligt hårt. Uppoffringar och kämpande i all ära - är det värt det?  - inte fasen vet jag. Jag är blott en enkel tösabit från landet som råkat ta världen med storm tack vare min talang med det mesta (OBS - är kass på Anna Book för vem bryr sig liksom). Mu blir det till att rusa till bolaget då jag imorgon får storfrämmat i form av min före detta inneboende Jonatan. Ska bli så kull att prata konst, politik och WoW över oanade mängder alkohol. Nu ska här dock sussas. Puss på er mina MiniGretchar!

Jonatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar