måndag 17 januari 2011

Dag 05 – Vad är kärlek?

Jag får börja med att be om ursäkt. jag vet att detta inlägget skulle lagt ut igår men det hanns helt enkelt inte med. Nu däremot kommer det, bra va?

Kärlek måste vara den känslan som mina miljontals fans känner varenda gång jag går ut på en scen. Det måste vara vad blommorna som vänder sig mot mig när jag vandrar i naturen känner. Kärlek är en kraft som får jorden att gå runt, sägs det men jag skulle blygsamt vilja påstå att det är min förtjänst. Gretchen är kärlek och kärlek är Gretchen, Tror du mig inte så gå inte förbi den låsta dörren på herrtoan nästa gång du är på klubb. Bakom just den dörren kan det vara jag som sprider min kärlek allt vad jag orkar. Ha en kärleksfull dag, mina MiniGretchar!
/G

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar