torsdag 27 januari 2011

Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Hmmm jodå det ska vara avslöjande i år, märker jag. Nyårsafton slutade jag att röka och har hållit mig helt ok sedan dess. Det var Stjärnorna på slottet kvällen på Queer-gänget då det röktes en smula men sedan dess har det varit helt rökfritt. Shoppar gör jag inte mycket och dricker gör jag numera måttligt (detta får jag väl äta upp fortare än kvickt men man måste chansa lite). Jag är kass på att städa och lite av en slarver skulle man kunna säga men behärskar hellre kaos än ordning. På senare tid har jag dock bloggat sjukt mycket. Kanske är det min största last? Önskar att jag kunnat säga att träningen vore min största last och ovana men det är det inte... detta var en svår en. Vet du älskade MiniGretch något jag borde skriva här så läman en kommentar, för bövelen.

2 kommentarer:

  1. Grattis till att sluta röka, det är tufft.. jag har provat allt för ofta och har nu gett upp.. tills jag känner mig sjukt TAGGAD till att sluta röka för utan att psyket är inställt på att sluta så går det ju inte..

    vad du kan blogga om.. hmmm super svårt!

    Hissa och dissa olika saker? tex, olika bloggar, resmål.. hm, jag vettefan! Kom på nåt ;)

    kram

    SvaraRadera