fredag 14 januari 2011

2 - min första kärlek

Det är dags för andra inlägget i serien om mig och jag ska tydligen presentera min första kärlek. Min första kärlek måste varit mig själv då jag tidigt insåg att jag var underbar redan i unga dagar. Skämt o sido så var min första kärlek Jonas Samuelsson ifrån Ytterby. Jag sysslade mycket med sång, dans och teater redan på den tiden och jag kommer aldrig glömma när vad jag tyckte var världens snyggaste kille kom och satte sig bredvid mig på kören. Jag blev stum och blyg vilket sällan händer mig. Sedan började vi umgås och jag ville aldrig att tiden skulle ta slut då vi sågs. Tyvärr blev det aldrig något av massa olika anledningar och jag kommer nog alltid att drömma om vad som skulle kunna blivit.
Nu älskar jag bara mina underbara MiniGretchar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar