torsdag 11 november 2010

Uppe med tuppen

Här sitter man sminkad och klar på blanka förmiddagen. Idag bär det av med Alexsander Nyberg till filminspelning av nya Irene Huss filmerne. Drag vill dom ha och drag ska dom få. Återkommer under dagen med vad som händer.
Hade en supermysig gåedag. Först möte med underbara Anna Brorson på Pustervik angående ett jobb i december. Om jag har tur skall jag få stå i en båt i ett rökfyllt vallgraven med en fackla likt vilken Wagnersopran som helst. Sedan vidare till mysig fila med Jenny Silver.
Därefter träffade jag min nye australienske vän Darren Dazza Vadenborn och tjatade loss 2 timmar med enkelhet. Supertrevligt! Nu blir jag snart hämtad för att åka iväg. Hörs snart!


1 kommentar:

  1. Darren? Australien? Nope! Johan Johansson från Skåne, Landskrona. ;)

    SvaraRadera