torsdag 11 november 2010

Fotofredag

Imorgon är det fredag och äntligen ska jag fota med David! Det ska bli så kul att fota men nästan ännu roligare att se bilderna efter. Jag har ju slängt upp en hemsida i all hast för att ha något att visa upp sig via men behöver en lite mer professionell sida. David ska göra en Gretchenlogga samt min grafiska profil och dessutom fota o gräjja med bilderna för att få sidan att se bättre ut. Det är nästan så att jag blir lite kär i David. Tankarna går kring att ta med videokameran för att göra lite Gretchenklipp. Det var ju ett tag sedan och det är faktiskt några som hört av sig och vill ha mer. Sjuka jävlar skulle jag vilja säga, men eftersom jag är så len i truten skulle jag aldrig ta något sådant i min mun. Apropå att ta saker i mun så... hmm den meningen fortsätter jag i ett annat blogginlägg tror jag. Ha en skön torsdagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar