onsdag 24 november 2010

superlunch

Nyss hemkommen från lunch med Therese,Filippa och Malin. hur mysigt och gott som helst. Har även hunnit rusa runt på sta'n och handla lite smink och strumpbyxor så jag känner mig mätt, belåten och nöjd med tillvaron om nu någon oroat sig. Hemma i värmen med en jäkligt irriterande katt i närheten. Jag har ju två stackars krakar, Fester och Rakel som båda är hankatter (Long story short: Rakel var svår att bestämma kön på som litten rackare) Rakel har även den lätt irriterande egenskapen att han ÄLSKAR att slicka på plastpåsar hur länge som helst och han sitter nu och gör just detta. Jag vet inte vem som lärt honom hur man gör för att synas och höras, då jag själv är en sådan blyg viol. Nu väntar sångrep och textinlärning av aldrig skådat slag. Over and out.

/Gretchen

Rakel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar