onsdag 3 november 2010

Städning.

Efter 3 dagars ställtid har jag äntligen börjat städa. Jag hatar det innerligt och önskar jag kunde anställa någon som gjorde det eller att jag åtminstone fick betalt själv för att göra det. Jag är grym på att städa men kass på att komma igång. Jag trivs dessutom bättre när det är städat och saker är på sin plats än när inredningsstilen "bombat horhus" tar över för mycket. Apropå städning så hade jag och min kompis Karin en diskussion om vad man prioriterar högs när man får besök. Karin ger sig på badrummet först medan jag måste plocka undan. Däremot gillar jag at kök och badrum är rent. Om mina katter bara kunde lära sig att kissa I lådan istället för utanför så vore livet enklare. Hur som helst så går detta inlägget till historien som ett av världens tristaste. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar