måndag 29 november 2010

Party

Har inte skrivit på ett par dagar då jag varit förkyld, kall och trött. Dock har mycket hänt sedan sist så vi tar en sak i taget.

Torsdagskvällen började med att jag mötte upp Jossan, Therese och Jenny på Beebar för att sedan dra till Meetmasters invigning av nya superfina lokalerna. Det skulle bli en kort visit men var så vansinnigt trevligt men gamla och nya vänner att jag var hemma riktigt sent. hur jag kom upp och hittade till replokalen till 10 dagen efter kommer för alltid bli ett mysterium. Efter repet träffade jag Jenny för att recappa kvällen innan, äta McDonalds och chilla. Därefter var det bara att dra hem och vila sig lite innan det var dags att hoppa i sminket till Queer. Eftersom det inte finns några bra strumpbyxor att få tag i jut nu var jag tvungen att använda hårborttagningsmedel på benen. Tyvärr hade jag på mig kletet lite för länge så det kliade och jag trodde att jag skulle bli tokig när jag sminkade mig men gick lyckligtvis över när strumpbyxorna åkte på.
Väl framme hade jag en underbar kväll och vill tacka Henkan och Fia för en grym kväll. Massa underbara vänner under kvällen och jag var verkligen på riktigt bra humör. Vissa skulle jag velat prata mer med (Jens vi får gå ut o ta ett glas någon dag) men med så många roliga människor så kan man bara gå vidare. Efterfest hemma hos lilla söta fia och på väg hem kl 10 träffade jag på en helt underbar taxichaufför så hela kvällen var totalt lyckad.
I lördags skulle jag DJ:a på Beebar men det är bara att inse att jag inte kan festa 2 dagar i rad och tro att jag klarar det. Lyckligtvis ska jag få leka lite längre fram med underbara Markus Gisslén. Han är inte bara snygg och duktig - han är dessutom oerhört förstående och förlåtande. Puss

Resten av helgen låg jag under 2 täcken och en filt i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar