söndag 21 november 2010

Sluta gnäll för bövelen!

Efter en lång promenad och lite mat känns det bättre. Jag ska sluta gnälla och låta min egen bristande talang hindra mig.Jag ska fortsätta repa stämmor, steg och dessutom skapa en ny outfit till Queer på Park Lane på fredag. Har redan börjat med mina pälsbyxor som var en aning krångligare att få till än jag trott, men skam den som ger sig, som Linda Rosing sa och la ner porrkarriären. Temat kommer att vara kitch och förhoppningsvis har jag en outfit som både är snygg, porrig och kitchig på fredag. Man önskar ibland att man varit mer uppmärksam på syslöjdslektionerna, men det var inte lätt att sy och samtidigt spana in killar i träslöjdssalen tvärsöver korridoren. Dessutom tar naglarna stryk av handarbete. Men jag ger inte upp, jag tvekade och rör mig framåt  mot nya mål och efterfester. Hej nya vecka full av möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar