lördag 6 november 2010

Gretas 13 år

Älskade Kycklingar. Vaknade lite lagom sent idag efter en oerhört rolig kväll på Gretas igår. Jag uppträdde, men nog om det. Det var så kul att träffa Aslan, Henkan, Krizz, Fluffy, DJ Bitter och DJ Zocky och alla andra underbara människor. Showerna gick bra och folk verkade gilla det, vilket alltid gör det lite lättare för mig. Fick sedan ett förslag om att uppträda tillsammans på nästa Queer tillsammans med Tranzmission och det kan ju vara väldigt roligt. Man blir lite rädd att man ska mätta Göteborg dock genom att vara överallt där det händer, men ni får vänligen säga till om ni vill att jag ska stanna hemma. Jag kommer självklart lyssna på er och sedan högaktningsfullt strulta totalt i vad ni tycker- så funkar jag! Ha en lysande lördag. Själv funderar jag på pizza fast jag vet att jag inte borde.... Det ni!

Backstage med DJ bitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar