fredag 5 november 2010

Busy Friday

Jag ska strax kasta mig handlöst in i duschen och därefter väntar gröt. Sedan skall jag möta upp underbara Jenny för att fara till IKEA och hämta omstriden byrå hem till henne. Det blir verkligen en fredagsutflykt. Ska träffa begåvade Lena Pettersson och hämta ny galaklänning i hennes ateljé. Klänningen kommer att synas ikväll på Gretas där jag gör 3 korta pop-up nummer: 00.30, 01.30 & 02.30. Det blir gala, humor och mera humor kan man  nog säga. Jag gillar att göra komiska nummer då det är det som ger mig själv mest behållning när jag tittar på show. dessutom kommer jag försöka rusa runt med kameran i högsta hugg för att dels spela in Gretchenklipp och dels ta bilder för bloggen bl a. Håll dig framme så kanske du fastnar bredvid mig och det vore väl kul?  Nu som sagt börjar vi dagen med dusch men först bara pyttelite World of Warcraft. (Ja, jag vet att jag är en nerd men det må vara hänt) Puss på er mina kycklingar!

Felslave - min älskade warlock i World of Warcraft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar