tisdag 16 november 2010

Imorgon

Likt den lilla rödhåriga, fräkniga tjejen på barnhemmet som sjöng hjärtskärande om morgondagen så längtar även jag dit. Jag pratar givetvis inte om Birgit Friggebo och "we shall overcome" utan Annie i musikalen med samma namn.
Imorgon blir det till att producera youtubeklipp och öva texter och stämmor inför giget i Stockholm den 2:e december. Har storrep på torsdag och eftersom det varit lite struligt (först var jag önskad, sedan inte och nu är jag önskad igen), så har jag tappat energin och viljan att anstränga mig. Därför sitter jag dagen innan rep och tittar lagom engagerat på stämmor och texter. Det kanske är divigt och barnsligt, men så fungerar jag som artist. om jag ska göra mitt bästa så vill jag verkligen ha positiva vibbar runt omkring mig och känna mig önskad. Jag hoppas att kunna hitta det till den 2:e och det brukar inte vara några problem. Sussa sött, fjäderfän!

Birgit Friggebo

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar