tisdag 9 november 2010

Hej mitt vinterland

Det är tisdag och jag vaknade alldeles för sent. Skulle tagit en frullefika med underbara Jenny Silver och snackat lite projekt men får spara den till en dag snart. Förmodligen är det snön som omedvetet fick mig att somna om.
Ska träffa skönsjungande Louise ikväll och käka och dricka lite vin och prata skit. Vad händer annars i veckan? Jo på torsdag är det TV-inspelning för en svensk deckare (fråga inte vilken för jag har ingen aning). På fredag blir det fotografering med David för hemsidan som ska göras om. Håller på att plocka fram olika looks för den.
Imorgon blir det möte med underbara Anna Brorson inför ett eventuellt jobb i december. Fullt ös med andra ord.
På Lördag firar Beebar 1-årsjubileum och jag funderar på att gå dit. har dock inte bestämt om jag ska gå som Gretchen eller Robert men det löser väl sig som kärringen sa som sket i poolen. Ska du dit?

Jenny Silver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar