måndag 22 november 2010

DJ?

Har varit oerhört kreativ idag och skapat ett par byxor, samt klippt ut en top som jag tänkte ha på Queer på fredag. Byxorna blev hur bra som helst och toppen blir väl som den blir, som Häxan Surtant skulle sagt.
Dessutom har jag börjat fundera på att DJ:a lite. Vore grymt kul att släppa lös Gretchen bakom anläggningen på ett trevligt hak. Har tillsammans med Jörgen pillat lite med en spotifylista för party och gayhits och undrar vad du vill höra för låtar om jag skulle DJ:at. Tips tas tacksamt emot och listan är ett första utkast bara så bli inte förskräckt. Dessutom slänger jag ut en trevare om jobb. Jag vill spela eller åtminstone provspela någon timme på lokal eller fest eller något i den stilen. Sharing is caring.
/da G


4 kommentarer:

  1. Vi kan lira ihop lite på lördag om du vill...

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaa Jag viiiiiiiiilll!!!! Vad ska du ha på dig?

    SvaraRadera
  3. Haha vilken klockren bild! När får sthlm se ditt face då? Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag ska upp o jobba nästa torsdag och stannar över helgen, men har inga publika jobb då. Tar tacksamt emot tips. Kram på dig Danne

    SvaraRadera