lördag 30 oktober 2010

Vilken kväll

Queer Black Party var magiskt! Sakta men säkert börjar er mingelreporter i natten att vakna till liv efter en fantastisk kväll på Park Lane. Vilka underbara människor, vilken musik och vilken energi som genomsyrade stället. Jag hade en underbar natt med alla snygga människor, men så är jag inte lite fantastisk heller. Alla var snygga, trevliga och fantastiskt välhängda. Vilken fröjd. Fia & Henkan var skitsnygga och såg till att det var full fart till stängning. Magnus Albrektsson kan inte i sina sjukaste fantasier drömma om en bättre kväll. Jag har en del fantastiska mingelbilder som kommer upp om ett par timmar så kika då. Idag väntar pizza och popcorn för det har jag längtat efter. Puss & kram på mina kycklingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar