söndag 31 oktober 2010

Sköna Söndag

Efter en fantastisk natt på byn i fredags var jag en smula under isen igår. Det blev allt en liiiten hamburgare med pommes frittes att äta eftersom dieten var över och för första gången på länge lämnade jag kvar lite mat. Jag brukar annars vara känd för att skrapa ur tallriken, kastrullen och kylskåpet helt och hållet då jag ätit som om varje mål är det sista i livet. Det ska det bli ändring på är tanken. Dagens frukost blir yoghurt naturell och 2 kokta ägg. Mmmm. Tanken är oxå att jag ska komma igång med att träna och det lovar jag att ta tag i imorgon. Borde idag men det är ju ändå helg. Kanske blir en långpromenad lite senare och det är ju alltid något. Har lite nya videoklipp som kommer att läggas upp under dagen. Inte missa detta. Ha det fantastiskt tills vi hörs igen. Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar