torsdag 9 december 2010

Myskväll

Hade David över på middag igår och det var hur mysigt som helst. Gick igenom bilderna vi tog för någon månad sedan och plockade ut de bilder som skall användas till den nya gretchen.se som kommer att komma upp efter jul någon gång. Det var både kul och hemskt att se sig själv från så många vinklar och med massa olika uttryck. på söndag är det dags för session nummer två för att komplettera med lite bilder och poser som vi behöver. David är bara så duktig och i januari är det han som drar österut för att jobba som Art Director på en reklambyrå i Moskva. Kul för honom men mindre kul för mig så nu gäller det att ligga på och få allt gjort innan dess. Jag är lyckligt lottad som har så begåvade människor omkring mig och som så gärna hjälper mig med allehanda ting. david är ansvarig för det grafiska runt mig och är en klippa i Team Gretchen.

Bananko av David A ljungberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar