fredag 31 december 2010

Gott Nytt År

Förlåt min frånvaro men jag har haft fullt upp med att inte göra någonting under mellandagarna! Så skönt! Vd har hänt sedan sist? En liten utflykt till Kungälv på julafton för familjefirande. En rejäl utgång på Juldagen och sedan är det inte mycket mer. Jag har verkligen inte haft mycket för mig förutom TV, mat och World of Warcraft! Snart är det dax att bege sig hem till Jenny för ett hejdundrande nyårsfirande där en del saker inför nästa år ska lovas. Rökningen får bli historia och mitt förhoppningsvis nyfunna intresse träning står på schemat. Om någon vänlig själ här tränar på SATS och vill ha sällskap är det bara att hojta till! Nästa vecka kommer min årskrönika över vad jag upplevt och varit med om under året - missa inte detta! Puss och kram mina Kycklingar och ett riktigt Gott Nytt År!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar