onsdag 8 december 2010

Massa kul

Vilka underbara tider det är nu! Hilde tycks erövra världen och det är ju kul eller något. Har du missat det första klippet med Hilde så hittar du det här. På måndag får du träffa Hilde igen då nästa klipp släpps så håll ögonen öppna.
Igår släpptes Cataclysm - den tredje expansionen till World of Warcraft och jag har levlat lite halvhjärtat men närmar mig 85 som är taket. Ser fram emot kommande raider med mitt underbara guild The Logical Cube. Förstår du inte vad jag pratar om får du höra av dig så förklarar jag gladeligen.
Idag bär det av till Lagerhuset på Järntorget för mingel,shownummer och konferencierskap för Higabgruppen. Jens ska vara med och blåsa eld och jag tycker det skall bli underbart trevligt. Älskar den här typen av jobb. Tänk att folk betalar mig för att prata. Det gör jag ju nästan oavbrutet ändå. Påminn mig, kära läsare, om att jag måste bli bättre på att ta bilder från dessa tillställningar. Puss och kram!

Min hand (och Jens Haverland Warneryd)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar